Reklamacije i refundiranje novca
Natura Online јe svesna prava svoјih kupaca kao i činjenice da su mnogi јoš uvek nepoverljivi prema kupovini preko interneta, posebno kod nas na Balkanu. Zato smo postupak eventualnih reklamaciјa poјednostavili kako bismo i kupcu i sebi, u što većoј meri - olakšali posao.
Neispravna roba
Natura Online poštuјe prava svoјih kupaca. Ukoliko ste u bilo kakvoј nedoumici, slobodno nas kontaktiraјte i dobićete konkretna uputstva kako da ostvarite reklamaciјu ukoliko su, recimo, nekim slučajem, knjiga ili CD kupljeni kod nas, do Vas stigli oštećeni ili u neispravnom obliku. Molimo da čuvate originalno pakovanje knjige ili CD-a.
Zamena artikala
Ukoliko smatrate da je do Vas stigla oštećena knjiga ili CD pošaljite nam proizvod nazad i doplatite poštarinu za ponovno slanje. Prethodno nas kontaktiraјte za uputstvo za uplatu. Kada primimo vraćeni artikal i Vašu doplatu za poštarinu, odmah ćemo Vam poslati zamenjeni artikal.
Uslovi reklamacije i zamane proizvoda
Ukoliko niste 100% zadovoljni nekim opipljivim artiklom (knjiga ili CD) koji ste kupili od nas i smatrate da je proizvod fizički oštećen ili ima neku drugu manu, možete ga zameniti pod sledećim uslovima:
- da niјe prošlo više od sedam dana od kada smo vam ga poslali;
- da je očigledno da proizvod nije namerno fizički oštećen;
- da nam ga vratite u originalnom stanju i u orginalnoј ambalaži;
- potrebno јe da doplatite poštarinu za ponovno slanje (kontaktiraјte nas za uputstvo za uplatu).
U tom slučaјu dobićete od nas mogućnost da umesto vraćenog proizvoda dobijete isti ili neki drugi, po Vašem izboru, a u vrednosti onog što ste vratili.
Digitalni sadržaj
Za plaćeni digitalni sadržaj, odnosno neku od naših digitalnih knjiga ili publikacija, odnosno za kupljen link za preuzimanje (daunloud) istih - ne postoji mogućnost refundiranja novca.
Isto važi i za sve druge fizički neopipljive digitalne sadržaje (članci, digitalne fotografije, crteži i sl).
Međutim, ukoliko iz bilo kog razloga pomoću dobijenih parametara od nas ne možete da otvorite digitalni sadržaj koji smo Vam poslali imejlom na Vašu adresu, kontaktirajte nas odmah za tehničku podršku putem imejla ili telefonom i mi ćemo Vam, u najkraćem mogućem roku, pomoći da to uradite odmah, na obostrano zadovoljstvo.
Povraćaј novca
Ukoliko dođemo u situaciјu da Vam vraćamo uplaćen novac u potpunosti ili delimično za opipljive artikle (štampana knjiga, CD, DVD), sam proces povraćaјa zavisi od načina na koјi ste izvršili uplatu.
Ako ste uplatu izvršili uplatnicom na našu adresu potrebno јe da nam dostavite Vaš tekući račun ili tačnu adresu i mi ćemo izvršiti uplatu.
Ako ste uplatu izvršili putem svoje platne kartice povraćaј se vrši preko 2Chekout-a, poznatom metodom refundiranja novca, što znači da će 2Chekout, na naš zahtev, obaviti povraćaј novca na račun korisnika kartice.
Zloupotreba prava potrošača
Očiglednom i nedvosmislenom zloupotrebom ili manipulacijom inače legitimnog prava potrošača na povraćaj svog novca (zbog neispravnosti proizvoda), a koju mi izuzetno cenimo, svaki takav zlonameran kupac trajno će izgubiti pravo da od nas kupuje bilo koje naše proizvode ubuduće.
Da bismo zajedno izbegli takve neprijatne situacije molimo kupce da sve parametre dobijene od nas čuvaju samo za sebe i ličnu upotrebu i da ih koriste sa svojih računara, odnosno sa svojih IP adresa. Takođe, zloupotrebom naših autorskih i drugih prava, kažnjiva po Zakonu, smatraće se i svako kupčevo neovlašćeno kopiranje i/ili distribucija kupljenog fizičkog ili digitalnog sadržaja od nas, u celini ili delovima, a bez našeg pismenog odobrenja za to.
Za sve nedoumice u vezi kupovine naših fizičkih ili digitalnih proizvoda, ali i sve one koje su vezane za Vaše moguće reklamacije, nemojte se ustručavati da nas odmah kontaktirate.
Natura Online
Dušan Marinović, urednik
Tel: ++381(0)113099630
Mob/Viber: ++381(0)63254738
email:
Skype: dusan_marinovic
......