HUMANA AKCIJA KONAČNO URODILA PLODOM
Prvi sertifikovani pas vodič slepih stigao u Srbiju
Agencija McCann Beograd (pridruženi član Asocijacije medija) je u leto 2013. godine u saradnji sa Udruženjem za slepe i slabovide osobe "Beli štap" pokrenula kampanju za prikljupljanje sredstava za kupovinu prvog sertifikovanog psa vodiča u Srbiji.
Piše: Asmedi Newsletter, No 246
Uz pomoć stručnjaka iz digitalne agencije Drive, kampanja "Web blackout" realizovana na digitalnim medijima kroz "zamračenje" vodećih Internet portala ubrzo je prerasla u veliku medijsku akciju. Objavljeni su potpuno crni oglasi u štampanim medijima, a Televizija Studio B je na desetak sekundi potpuno zacrnila svoj program.
Osim što je izazvana pažnju građana, kampanja je dovela do toga da su se za akciju zainteresovali domaći i strani donatori koji su svojim sredstvaima omogućili da prvi pas vodič stigne u Srbiju. Kreativni tim agencije McCann Beograd prikupio je i dodatnih 100.000 dinara putem prodajne izložbe grafika, autora zaposlenih u agenciji McCann Beograd.
Povodom obeležavanja Svetskog dana pasa vodiča i dolaska prvog sertifikovanog psa vodiča Astora za slepe i slabovide osobe uručena je zahvalnica Udruženja "Beli štap" koju su primili Milena Kvapil Associate Creative Director agencije Mccann Beograd i Slobodan Marković Creative Director agencije Drive.
Izvor: Asmedi Newsletter, No 246, april 2015.
.....
Natura Online (4.5.2015)